Конспект логопедичного заняття з учнями 2 класу
Тема: „Диференціація звуків і букв Т – Д у складах та словах”
Вчитель Доля Л.М.
Мета: вчити учнів зіставляти артикуляційно-слухові дії зі звуками, подібними за артикуляційно-акустичними властивостями. Вправляти учнів у правописі великої букви в іменах людей. Розвивати фонематичний слух та логічне мислення. Збагатити та активізувати словник учнів словами зі звуками [т], [ т'], [ д ], [ д']. Виховувати любов до результатів праці та бажання працювати краще, ніж учора.
Обладнання: інтерактивна дошка
Хід уроку.
1. Вправа на розвиток уваги. „Знайди два однакові сонечка”.
2. Відгадування загадок (дельфін та тигр). Виділити перші звуки зі слів-відгадок. Характеристика та артикуляція звуків [т], [д].
3. Мозковий шторм за допомогою корекційної таблиці.
4. Вправи на звуковий аналіз слів. До звукової схеми добрати слова: бокс, танк, тигр, борг, горб, гурт, герб; язик, дятел, юнак, ясен, ягоди, ялина, літак, лісок, тягач.
5. Порівняння букв Т та Д
6. Читання складів:
Ата – ада тра - дра Ато – адо три - дри Ату – аду тро – дро
7. Утворіть слова
Т аїса
арас
етяна
Д енис
анило
арина
8. Вставте, пропущені букви т – д.
Сере . а, жов . ень, поне . ілок, . ада, . иван, с . еп, . рак . ор, . ошка, . ерево.
9. Читання слів
Тачка –дачка плоди - плоти Точка – дочка тіло - діло Тиск – диск Толя - доля Туш – душ тон - Дон Твір – двір терти – дерти
10. Вправа на утворення слів зі складів: смородина, трактор.
11. Підсумки. |