Головна | Регістрація | Вхід | RSS Субота, 23.01.2021, 04:04

Мар'їнська школа-інтернат

Оголошення
Меню сайту
Додані матеріали
[28.04.2014][Учительська скарбничка]
Збережи своє здоров’я. Інтегроване заняття, 1,2,3 клас. Вчитель: Венжега В. О. (0)
[17.04.2014][Учительська скарбничка]
Вистава "Малятко-здоров'ятко". Вчитель Цибульник Н.І. 1, 2, 5 клас (0)
[16.03.2014][Учительська скарбничка]
Ой, яка чудова «Українська мова»! Комбінований урок читання та української мови. 2 клас (0)
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 204
Ми в соцмережах
Форма входу

Методична скарбниця

Главная » Статьи » Учительська скарбничка

Збережи своє здоров’я. Інтегроване заняття, 1,2,3 клас. Вчитель: Венжега В. О.

Інтегроване заняття

 

Збережи своє здоров’я

                           Чому навчили, пам’ятай.

                           І так старайся жити,

                           Аби зумів себе ти сам

                           Надійно захистити.

                                                                                  

Мета.  Розширити і поглибити знання дітей про ліки та градусник.

               Знати, що для чого застосовуються.. Засвоїти, що ліки треба

                Приймати тільки з дозволу лікаря, дорослого. Закріпити      

               Правила поводження з вогнем та вогненебезпечними

               предметами. Повторити основні правила гігієни, вчити

               берегти  своє  тіло  від ушкоджень; знати, як боротися з

               мікробами, розвивати бажання бути здоровими, міцними.

               На конкретних та зрозумілих дітям прикладах навчати

               поводженню в надзвичайних ситуаціях. Навчати оцінювати

               дії інших, ставити себе на їх місце, висловлювати свою

               думку, приймати участь у бесіді, відповідати на запитання.

               Розкрити дітям значення слів «можна», і «не можна».

               Викликати бажання допомагати людям і звірям в

               надзвичайних ситуаціях.

Обладнання. Лист пірата, сундук, план, мішок, аптечка,

                дзеркало, насіння, мило, зубна щітка, гребінець, лопати,

                прапорці.

Головні герої. Лисиця, Баба – Яга, Ведмідь і Ведмежатко.

Попередня робота.1. Перегляд відеофільму про піратів,

                перегляд журналів, бесіда про отруйні речовини.

             2. Читання оповідань К. Чуковського «Айболить», «Мийдодір».

                                    Хід заняття

  • Діти, сьогодні мені наснивсянезвичайний і дивний сон. І мені

Хотілось би вам його розповісти, але події в ньому так переплутались, що , прокинувшись вранці, я нічого не запам’ятала, окрім одного сюжету….. Мені наснився  одноокий пірат.

  • А ви знаєте, хто такі пірати?

  • Так, дійсно, це морські розбійники, які плавали по морю на великих кораблях і грабували інші кораблі, які зустрічалися на їхньому шляху. Вони грабували зброю, їжу, прісну воду, одяг, цінні речі, прикраси, золото. Як на вашу думку, які це були люди?

  • Може, хто пам’ятає, який у них був прапор?

У ві сні я бачила, як один пірат на незнайомому острові закопував сундук. І ви не повірите, коли я прокинулась,то поруч лежала карта.

-Звичайно,таке диво може статися тільки в казці, але  воно  трапилось у нашому житті. Давайте її розглянемо.

( Карта, де позначений шлях до скарбу, нагадує територію дитячого майданчика. Під час перегляду випадає лист.)

            -Я пірат і звуся Флінт. Я об’їхав цілий світ.

             Був і в вашому садку, скарб сховав у сундуку,

             Але щоб його знайти, треба шлях важкий пройти.

            Щоб знайти сундук і скарб, і щасливим стати,

             Треба кожному із вас розум мати.

     Бути швидким і кмітливим, спритним бути і сміливим.

             А щоб скарб мій відкопати, необхідно перешкоди подолати.

            Перша з них це….( Далі надпис розмито).

-Діти, ви готові шлях цей подолати? Бо ми не знаємо, які труднощі нас чекають. Від давності літ цього листа ми не можемо прочитати, які ж перешкоди нам зустрінуться, бо всі слова, написані Флінтом, ромило водою.

   Я бачу, всі згодні. Але,щоб вирушити у далеку дорогу, бажання замало. Треба дещо й знати. Ось зараз я і  перевірю ваші знання, які  можуть стати нам у пригоді. Проведемо невеличку інтелектуальну гру.

                                Брейн- ринг

  1. Який сьогодні день?

  2. Кого називають лісовим сторожем?

  3. < >

    Де ти живеш?

  4. Скільки днів у тижні?

  5. Назви місяці зими?

  6. Чому не можна брати сірники?

  7. Чим відрізняються дикі тварини від свійських?

  8. Чим відрізняється дерево від куща?

  9. Що потрібно для росту рослин?

  10. Ваші дії при потраплянні стороннього предмета у ніс, вухо?12. Що знаходиться у людини всередині?

  11. Назви лікарські рослини?

  12. Х то живе в дуплі?

  13. Як назвати одним словом: цибуля, огірок, картопля?

  14. Кого називають лісовим лікарем?

  15. Для чого людині ніс?

  16. Яке число більше: 70 чи 80?

-Я бачу , діти, у вас добрі знання. І мені буде з вами легко під час подорожі. З собою треба взяти необхідні речі: аптечку, воду, їжу, компас. ( Розгортаємо карту, прямуємо на майданчик, шукаємо будинок Баби- Яги.)

Перешкода 1.

( В альтанці сидить брудна Баба- Яга,скрізь бруд).   

            -Я бідна баба Яга брудна,все плачу і плачу одна.

            Сіла б дітки я  за стіл, та не видно його вже довкіл,

            Зварила б я кашу чи борщ, так попав весь мій посуд під дощ.

            Десь гуляють по лісах, по болотах, по степах,

            А до  баби Яги –  нечипурки не вертаються!

Вчитель. -Ех, ви! А ще бабуся! Хіба ж можна посуд брудним тримати? І такою брудною  ходити? Так же мікроби заведуться. Брудна людина частіше хворіє. Треба знати правила гігієни. Діти, давайте допоможемо бабусі.

Діти.

  1. Мити руки, обличчя, шию кожного ранку і вечора.

  2. Мити руки перед їжею, після прогулянки з милом.

  3. Ноги мити кожного дня.

  4. Чистити зуби.

  5. Стригти нігті.

  6. Мити вуха…..

( Діти дарують бабусі мило, зубну щітку, гребінець, зубну пасту, дзеркало).

Баба Яга.

-А можна я піду з вами скарби шукати, може я і речі свої знайду?

( Діти згодні. Всі йдуть далі за картою. Назустріч вибігає ведмідь).

  Перешкода 2.

 Ведмідь.  В мене горе велике, бо захворів Ведмедик.

             Може , серед вас є медик?

     У нього і горло болить, і живіт.

             А в мене голова вже кругом іде,

             Не милий цілий світ.

     Допоможіть мені, будь ласка,

     І дайте пораду, коли ваша ласка.

Вчитель. ( Запитує дітей.) Температуру міряли? Як правильно ставити градусник?

( Діти пояснюють, як треба поводитись з термометром. Чи можна самому давати пігулки? З чого заварити чай для Ведмедика? Як визвати швидку допомогу?) ( Ведмедик також іде з дітьми).

 

 

Перешкода 3.

( Зустріч з Лисичкою).

Лисиця. Я проворная Лисичка , ненароком взяла спички.

            И не думая о том, что сгорит мой старый дом.

            И теперь мне некуда идти.

            Помогите, дети, новый дом найти,

            И расскажите мне, друзья, что нужно  делать,

             Чтобы пожара не возникло у меня.

-Діти, ця Лисичка наша сусідка. Чуєте, як вона розмовляє? Вона з Росії. Так, вона говорить російською мовою, але допомогти ми їй зможемо.

-Ми також вивчаємо і російську, і українську мови,добре їх розуміємо. Тому, зараз загадаємо  загадки Лисичці на російській мові.

                           Выпал на пол уголек,

                                         Деревянный пол зажег.

                                         Не смотри, не жди, не стой,

                                         А залей его……(водой ).

Если младшие сестрички

Зажигают дома спички,

Что ты должен предпринять?

Спички сразу же …..( забрать).

                             Раскалился если вдруг

                                Электрический утюг,

                                Что должны вы сделать, детки?

                                Вынуть вилку из …..( розетки).

Если вдруг пожар возник,

Ты обязан в тот же миг

В часть пожарным позвонить,

О пожаре….( сообщить).

                              Шалость опасна, ребята, с огнем.

                              Огонь может сжечь и квартиру, и дом.

Прислів’я.

*Сірники не тронь, в сірниках вогонь.

Вчитель. Ось і шлях ми подолали, на шляху пташок погодували.

                Ні однієї гілки не зламали, і нікого не злякали.

                 А, навпаки, допомогли Ведмедику, Лисиці,

                 І брудній бабусі ми дали гостинці.

                 Тобто, виконали все, що мали.

                 Значить, ближче ми до скарбу стали.

Залишилось нам визначити, де він знаходиться. Перед нами намальовані три кучугури снігу. Скарб знаходиться не в першій кучугурі і не в синій. Відгадайте, де він? ( Діти відповідають  і знаходять сундук.)

 

Категория: Учительська скарбничка | Добавил: Pacifist_Ua (28.04.2014)
Просмотров: 1567 | Теги: здоров’я, Збережи | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Шкільне життя
Наші координати
 
Адреса: вул.Зелений гай, 1, м.Мар'їнка, Донецька область, 85600, Україна
Тел. (06278) 5-10-58 Директор, 5-12-43 Приймальня
marinternat@ukr.net
Р/р 35428002001807 УДК у Донецькій області
МФО 834016
ОКПО 22014209
 
 
Розробник і адміністратор сайту: Мєсюра Вадим Петрович vmesura@mail.ru
 
Освітні ресурси
  • Міністерство освіти і науки України
  • Урядовий сайт для юних громадян
  • Педагогічна преса
  • Інформаційно-правовий ресурс для дітей
  • Національна академія педагогічних наук України
  • Портал дитячої безпеки
  • Новини науки
    Пошук

    Copyright Мєсюра Вадим © Мар'їнська школа-інтернат © 2021
    Безкоштовний хостинг uCoz