|
Методична скарбниця
В категории материалов: 18 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 » |
Сортировать по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета. Розширити і поглибити знання дітей про ліки та градусник.
Знати, що для чого застосовуються.. Засвоїти, що ліки треба
Приймати тільки з дозволу лікаря, дорослого. Закріпити
Правила поводження з вогнем та вогненебезпечними
предметами. Повторити основні правила гігієни, вчити
берегти своє тіло від ушкоджень; знати, як боротися з
мікробами, розвивати бажання бути здоровими, міцними.
На конкретних та зрозумілих дітям прикладах навчати
поводженню в надзвичайних ситуаціях. Навчати оцінювати
дії інших, ставити себе на їх місце, висловлювати свою
думку, приймати участь у бесіді, відповідати на запитання.
Розкрити дітям значення слів «можна», і «не можна».
Викликати бажання допомагати людям і звірям в
надзвичайних ситуаціях.
|
Мета: сформувати у дітей уявлення про те, що тільки здоровий образ життя, який включає в себе правильне харчування, заняття спортом, загартовування, зробить їх сильними, здоровими і бадьорими і завжди життєрадісними.
|
Мета: Поглиблювати в учнів знання української мови. Виховувати любов і повагу до рідної мови,бажання наполегливо оволодівати її багатствами. Підвищувати загальну мовленнєву культуру дітей. Розвивати патріотичність і емоційно-художні почуття, дитячу творчість. Збагачувати словниковий запас учнів. |
Тема: І.Крилов – видатний російський поет поет-байкар. Байки І Крилова. Мета: - зацікавити учнів фактами біографії байкаря І.Крилова; - працювати над виразним читанням байок; розвивати навички аналізу літературного твору, співставляти оригінал і переклад, байки Езопа і Крилова; - виховувати у учнів прагнення до високих моральних цінностей. |
Тема: К.Андерсен. «Соловей». Мета: - познайомитися з біографією письменника та казкою «Соловей», порівняти живого і штучного солов’я, показати силу справжнього мистецтва, - відпрацьовувати в учнів навички виразного читання та переказу казки; - розвивати пам'ять, образне мислення; - формувати уявлення про справжню красу; виховувати любов до природи. |
Мета: ознайомити з чинниками здоров'я і пояснити їх дію; навести приклади впливу природних чинників на здоров'я, обґрунтувати необхідність урахування регіональних особливостей клімату на організацію розпорядку дня і добір одягу; навчити добирати одяг і взуття відповідно до погоди.
|
Урок позакласної виробничої праці у 8 класі. Дата: 30.09.2013р.
Тема: Посадка плодових дерев.
Мета: - ознайомлення учнів із сортами плодових дерев, способами їх розмноження, якостями, якими повинні володіти саджанці, методами підготовки до посадки, технологією посадки плодових дерев та догляду за ними; - розвивати навички посадки плодових дерев та їх вирощування;- виховувати екологічне ставлення до навколишнього середовища, бережного ставлення до природи. |
Тема: Математичний КВН. Мета: Закріпити знання нумерації від 1 до 20. - удосконалювати обчислювальні навички,уміння розв’язувати нестандартні завдання; - розширювати знання дітей про геометричні фігури; - розвивати мислення дітей; - виховувати вміння колективно досягати результату. |
Мета уроку:
1. Узагальнити та систематизувати знання учнів про вектор, його координати, довжину, види векторів.
2. Удосконалити вміння учнів застосовувати формули, за якими виконують додавання, віднімання векторів та множення вектора на число.
3. За допомогою тестових завдань перевірити теоретичні знання та практичні вміння учнів у виконанні дій над векторами. |
|
Наші координати |
---|
Адреса: вул.Зелений гай, 1, м.Мар'їнка, Донецька область, 85600, Україна
Тел. (06278) 5-10-58 Директор, 5-12-43 Приймальня
marinternat@ukr.net
Р/р 35428002001807 УДК у Донецькій області
МФО 834016
ОКПО 22014209
|
|